جشن تولد به روش فضایی
خط خطی
درباره وبلاگ


به وبلاگ خط خطی خوش اومدین

پيوندها
دل تو دل
بندری دات کام
نزار تنها بمونم..حسن
پایگاه خبری همبستگی البرز
ستاره شکسته
آسمان بی ستاره
عشق هرگز نمی میرد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی و آدرس khatkhati1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نويسندگان
narges

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 14:26 :: نويسنده : narges

با یه بدن درد شدید از خواب بیدار شدم.

-اه تازه داشت خوابم به جاهای باحالش می رسید...

بلند شدم وصورتمو شستم توی آینه نگاهی به مو های ژولیده و صورت پف کردم انداختم.از هال رد شدم وبه اتاق خوابم رفتم،مشغول شونه کردن موهام بودم که چشمم به طراحی های راکتورهیدروژن افتاد،حدود 2هفته بودسر طراحی یه بخش مهم گیر کرده بودم،اگه حل می شد چی می شد،دنیا تکون می خورد!بحران انرژی و مسئله اورانیوم که حل می شدنصف جنگ ها تموم می شدشایدم خود این راکتور یه جنگ راه می انداخت نمیدونم شاید اشتباه می کردم......

توی افکارم غوطه ور بودم که از هال صدای گوینده ی اخبار رو شنیدم:امروز 15 اسفند سال ..13مصادف با.....

وای خدا امروز تولد غزاله باید چیکار کنم،چه طور فراموشش کردم این راکتور لعنتی پاک از یادم برده بود،برای امروز بهش قول داده بودم ببرمش یه جای خاص،کجا بود.....آها یادم اومد قرار بود ببرمش قطب جنوب دایناسورببینه!وای باید از 3هفته پیش هماهنگ می کردم،روی تخت شیرجه زدم وموبایلمو برداشتم ،مدلش آی فون10 بود که قراربودسال2045نمایش داده بشه چون خیلی از زمان جلو تر بود فقط سه نسخه ازش وجود داشت،تازمانی که همه بتونن از این گوشی داشته باشن نباید ساختش علنی بشه،به هرحال هرچقدر زور زدم مسئولین حفاظت از دایناسور ها راضی نشدن که نشدن.غمگین و مغموم روی زمین نشستم وبه قولی که داده بودم فکر می کردم،که ناگهان موبایلم زنگ خورد،حوصله بلند شدن نداشتم از همون جا داد زدم:پاسخ دهی.مکالمه ی سه بعدی فعال شد.زامزو زیرو بود.با کلافگی گفتم:سلام کاری داشتی؟

-هی چته نرگس چرا کلافه ای؟

-زامی ولم کن حال ندارم.

-عیب نداره،الآن سر حالت میارم.خواستم دهنم رو باز کنم که زود تر ازمن گفت:امروز سالگرد20000سال تاسیس کنفدراسیون بین الکهکشانیه،بزرگ ترین جشن کل عالم.

-خوب به من چه...

-نابغه تو به عنوان نماینده کره زمین دعوتی.

-من حوصله این کار هارو ندارم ولم کن خواهشن.

-باشه هر جور مایلی،فقط اینم بگم که می تونی دوتا همرا داشته باشی.

این رو که گفت مثله فنر از جا پریدم ،

-الهی قربونت برم زامی،زودتر می گفتی.نجاتم دادی می خوامت.

بلند شدم ماچش کنم که ازش رد شدم وخوردم زمین.

-نرگس تو هنوز به مکالمه سه بعدی عادت نکردی؟

-نه بابا،هیچ وقتم عادت نمی کنم.

-پس منتظرم.فعلا

-فعلا

آخ خدا جون نوکرتم نجاتم دادی!به غزال زنگ زدم وگفتم:سلام عزیزم تولدت مبارک.آماده شو باید می خوام ببرمت یه جایی که تاحالا نرفتی.

-اگه می خوای منو ببری دایناسور ببینم،باید بگم همی جون منو قبلا برده.

(ای تو روحت همی،بهتر من یه جای باحال تر می برمش)

-چی دایناسور؟؟؟؟؟این ایده ها قدیمی شده رفیق،بیا یه جای خفن می برمت.آماده شو که بیام دنبالت بای.

تماس رو قطع کردم.باید همه چی رو چک کنم،بزار ببینم فضا پیمام برگ معاینه فنی داره؟آها داره داره،کارواشم که رفته برم خودمو آماده کنم.

 

ادامه دارد....


نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت19:01---23 بهمن 1391
اجي اپم بدو كه دير شد
پاسخ:اومدم اومدم کلاس زبان داشتم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: